Avvist
E-posten ble ikke levert til mottaker.
Oppstår når en sendt melding avvises av mottakerserveren. De vanligste årsakene til avbrutt e-postmeldinger inkluderer en feilstavet e-postadresse, en ikke-eksisterende e-postadresse eller en full mottaker-innboks.
Åpen
Mottakeren har åpnet eposten.
Klikk
Mottakeren har klikket på linken.
Levert
E-posten ble levert til mottaker.
Droppet
Oppstår når en bruker sender en melding til en e-postadresse som ble tidligere avvist, eller mottakeren har merket e-posten din som spam.
Prøv dette: Kontroller mottakerens e-postadresse for tastefeil.
Kontakt mottakeren, og se om de har fått en ny e-postadresse.
Utsatt
Utsatte meldinger er de som er hverken levert eller avvist.
Oppstår når man sender for mange meldinger inennfor en gitt tidsramme til en bestemt e-post leverandør.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.