Bestill varer hos leverandøren din og få varene rett inn i Front Systems!
I Front Systems har man mulighet til å få innkjøpsordre automatisk inn i Portal etter at man har lagt inn en bestilling hos en leverandør. Man slipper dermed å opprette nye varer og innkjøpsordre, og når varene ankommer butikken trenger man kun å utføre et varemottak i Portal.
B2B
Automatisert innkjøpsordre støttes via ulike B2B systemer som f.eks LeNewBlack og NuOrder. Har du allerede tilgang og bestiller varer via et av de ovennevnte systemene, så kan du komme raskt i gang med en integrasjon ved å bestille den via linken nederst på denne siden.
Vi vil da ta kontakt med deg for å hente ut API-nøkler som er nødvendig for å sette opp integrasjonen.
EDIFACT
Det er også mange leverandører som leverer masterdata via EDIFACT som f.eks Bestseller og DK Company. Dette krever som regel at man som en kunde må fylle ut et bestillingsskjema og sende dette til leverandøren. Front Systems kommer til å bistå i denne prosessen og sørge for at leverandøren mottar all nødvendig informasjon som kreves for å sette opp integrasjonen. For å komme i gang med dette, må bestillingsskjemaet som er linket neders på denne siden fylles ut.
Hvilke merker kan jeg importere?
Under arbeid
Epost varsel
Hver gang det blir importert nye varer og innkjøpsordre sendes en epost til gitt epost adresse med status på importen. Her vil det enten stå at importen var vellykket eller at den har midlertidig stanset. Dersom den har stanset kan du klikke på "Løs konflikter" direkte i eposten for løse de eventuelle konfliktene som har oppstått.
Midlertidig stanset:
Vellykket import:
Jeg ønsker å komme i gang med automatisert innkjøpsordre
Automatisert innkjøpsordre kan bestilles her.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.